Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Suomen lakihan tunnetusti suojelee kaikenmoisia kriminaaleja..
-- V8:lla Suomen talous parannetaan --
Nerd-O
|
Teoriassa kyllä. Mutta eiköhän jässikät jätetä tämä homma semmosten ihmisten käsiin joille siitä maksetaan palkka (poliisi yms). Turha meidän on pollaamme vaivata ja noitua. Jokaisen pitäisi vain muistaa että jos ei ole rahaa niin silloin tuotetta ei osteta. Pankista saa lainaa jos tulot sun muut luottotiedot ovat kunnossa. Nykyäänhän ne mainostaa että tekstiviestillä saa muutaman tonnin lainaa parin minuutin sisällä.
Vittumaisia ovat kyllä tuommoset selkärangattomat käivelö huijarit. Myönnän että olen monesti joutunut ottamaan lain omiin käsiini em. paskahousujen takia. Olen/olemme vieneet jopa tuhkahkin pesästä kun jässikkä ei ole maksanut loppusummia. Ihan pienestä en viitsi nähdä vaivaa (muutama kymppi/ykkös satasia). Kerran eräs väpelö oli velkaa 250€, piti maksaa kuukauden sisällä, 3kk ei kuulunu mitään, kävin sitten hakemassa n.1000€ edestä rompetta pantiksi siksi aikaa kun hän maksaa sen 250€. Ei ole vieläkään maksanut
Edited by - VonLeka on 30/07/2006 11:14:38
|
Anteeks nyt vaan, mutta ei oikein kohtaa toi sun ykköskappaleen teksti tuon kakkoskappaleen kanssa... Ei välttämättä kestäis päivänvaloa moinen, enkä kyllä alkais moista tehneenä pahemmin eetterissä tempusta mekastamaan. Perintätoimistot on asia erikseen, mutta tuskinpa parin kaverin kanssa suoritettu "perintä" aivan lain kirjainta täyttää. En ainakaan minä halua, että joku piipertäjä saa moisesta tekstistä sen kuvan, että jos ei maksa, niin usutetaan "maasturimiehet" kimppuun. Jos olisin mode, niin poistoon menis.
Sori vaan.
Kiitos ja Anteeksi
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com