Meinasin että moottori tulee eteen ja vaihdelaatikon perään alennusvaihteisto josta kardaani perään joka on myös edessä ja nostettu ylemmäs muihin telapyöriin nähden. tässä on vain yksi hankaluus että tulee varmaan liian etupainoinen. Vaikka voihan moottorin laittaa suurinpiirtein keskelle, jää sinne taakse kuitenkin vielä tarpeeksi tilaa penkille.
Taas jos pistää vedon taakse täytyy sielläkin perä nostaa ylemmäs maavaran saamiseksi mutta sitten telat ottavat maahan aika lyhyeltä matkalta koska myös etupää pitäisi olla nostettu ylemmäs.
Paras keino taitaa olla moottori taakse ja perä eteen.
vähän jo suunnittelin alennuvaihteistoa. Saisi varmaan tehtyä aikas helposti käyttäen ketjupyöriä ja rullaketjua ja niille tekee oman laatikon mihin ei lika pääse ja voi pistää öljyä niin voitelee jatkuvasti. Tuumanen ketju varmaan riittävän isoa mutta pyöriiköhän se liian lujaa isommilla vaihteilla?
alä puhu p****a puhtaalla suulla
|