Näytä yksittäinen viesti
  #70  
Vanha 25.07.2006, 10:36
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.162
Perusasetus

Ihme homma ku katsoo noita pisteitä niin isoista renkasta ja porttaali-akseleista ei ollu ku haittaa vrt. Modi/proto?

No kyllähän tuosta nyt pääsee!

Vastaa lainaten