Viestiketju
:
Lapland Trophy 21.-23.7.2006
Näytä yksittäinen viesti
#
70
25.07.2006, 10:36
moggirange
Veteraani
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.162
Ihme homma ku katsoo noita pisteitä niin isoista renkasta ja porttaali-akseleista ei ollu ku haittaa vrt. Modi/proto?
No kyllähän tuosta nyt pääsee!
moggirange
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: moggirange
Etsi kaikki moggirange:n viestit