Näytä yksittäinen viesti
  #64  
Vanha 24.07.2006, 22:53
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Kisa oli mahtava järjestelyiltään, ihan kuten saattoi odottaa. Pikkasen risujakin aivan viikonlopun viimevaiheista, mutta niistä ei tässä topikissa enempää.

Omat jutut eivät menneet aivan samoin, jos tulee peukalokyydillä liinan perässä maaliin aamun koitteessa niin ei voi kummoista sijoitusta odottaa. (K)oppia kuitenkin ikä kaiki ja seuraavassa kisassa uudet kujeet.

Niin että Jeepistäkö jotain rikkui? Sitäkin sattuu.

Kiitoksia liinan etupäässä olleille, muistikuvat hämäriä, oliko lie tumma Läjä, ainakin voimasavua tuli ajoittain (köh-köh), tuskin tunnistan kun tavataan eli nykäskää hihasta. Saatiin kuitenkin tulos, kilpakumppanit kun saavat hinata maaliin. Kiitokset myös ramppeja lainailleille eräällä ojan ylityksellä, olen yhä oluset velkaa!

Juukassa tavataan.



Vastaa lainaten