Näytä yksittäinen viesti
  #57  
Vanha 24.07.2006, 20:49
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.619
Perusasetus

Noni

Hyvä kisa oli ja reittimestari Miikka sai jopa pokaalin rastien erinomaisesta sijoittelusta. Kehuja sai kuulla koko reissun ajan kilpailijoilta.

Se kuukulkija on muuten rastilta 90 taltioitu videolle... voimasavuineen päivineen.

Rastilla 90 n. klo 7 am oli kaksi rangea jotka meni lätäkön läpi yhteensä alle 20 min.

Reissu oli myös kuvauksellisesti Jackpot! tämän vuoden Lapland Trophyn DVD koosteesta tulee aika paljon väkivaltaisempi kuin viime vuotisesta. Kuvausagenttien kanssa otetaan yhteyksiä sitten materiaalien suhteen.

Hieno kisa ja suuret kiitokset järjestäjille!

-SLCK #28-
<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> x-x-x <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Vastaa lainaten