No niin, rakkaat radion kuulijat! Islanti tuli nähtyä ja koettua. Valitettavasti meikäläisen osalta lopputulos ei ollut paras mahdollinen mutta onneksi Oiva Anssinen, nousiaisten niittokone, sai kunnia palkinnon hienosta vedosta lauantain mutapätkällä! Nyt tulee kiire saada hommat kuntoon ennen suomen kisaa.. Oivasella on odotettavissa ilmeisesti vähän sähkö hommia kun kastuivat perkeleet siellä joessa. Mulla taas meni kaaret uusiksi ja yksi välilevy
selästä. No ei ne kaaret stressaa pätkääkään, herra Jussilainen T lupautui auliisti auttamaan
vammaista ja sanoi omaan rauhalliseen tyyliinsä kun soitin sille maanantai iltana:"juuuu...tua
tänne vaaaaan... Eeeeiiiihän siinä mitäää..." Sen sijaan herra tohtori ei ollut yhtä positiivinen, 1-6 viikkoa on ennuste.
Joka tapauksessa tahdomme kiittä kaikkia tukioita tältä palstalta, jotka ovat kortensa kekoon kantaneet. He ovat tässä:
Vänttinen Mika
Hietala Raimo
Tonttila Lasse
Hautamäki Rami
Lahtinen Raimo
Rautio Jouni
Nyman Ken
Riepula Pauli
Koskinen Jukka
Kittilä Janne
Lantee Sami
Viinikka Jari
Virtasaari Pekka
Hämäläinen Henri
Illman Kari
Klemola M
Hirvonen Pasi
Kivinen Kare
Pekkola Jari
Sundström Hans
Heikkala Matti
Karvinen Matti
Nurmila Sami
Lempiäinen Jarkko
Valkonen Jarno
Hämäläinen Jarmo
Juusti Vesa
Eli 27 minun laskujen mukaan.
Eli suoritetaan arvonta. Arvotaan 2 henkilöä mun kyytiin ja 2 Anssin kyytiin lauantaina
2.9 kilpailun jälkeen suoritettavaan kyyditykseen. Mikäli arvonnan voittanut hlö ei halua
tai pääse kyytiin, arvotaan hänen tilalle uusi hlö.
Arvonnan tulokset julkaistaan myöhemmin illalla. Arvonta koneistona käytetään vanhaa kunnon
"paperilappuja hatusta" metodia.
Nobelin rauhanpalkinto sille, joka keksi ilokaasun!!
|