Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 20.07.2006, 20:20
-teemu -teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

"Sytkään en oikein usko. Lämpöanturia en myöskään mitannut. Siihenkään en oikein usko, sillä se on vaihdettu vuosi sitten."

Minäkään en uskonut sytkään, eikä ajoituslamppukaan uskonut, kun suzukin käynnin kanssa olen samoin oirein ilmenevää vikaa haeskellut keväästä asti.
Nyt toiminut pari päivää kun purin jakajan aivan osiksi ja pesin kaikki osat pirtulla ja rasvailin ja kasailin. Ainoa osa jossa oli pientä kulumaa oli alipainekalvon käyttämä kuulakehä.
Kaasari ja putket ja letkut tuli availtua ja ihmeteltyä ennen kuin avasin jakajan.
Toivottavasti vikaa ei enää ilmesty sillä sitten on keinot vähissä.

Eräs kokenut ihmemies kertoi vinkin, Mazda oli tarinan merkki, mutta suzukissa näyttää olevan samanmoinen. Jarrun alipainetehostimen alipaineletkun sisällä on venttiili joka ei näy ulospäin, tämän kun vaihtaa suoraan niin alkaa tyhjäkäyntiongelmat. Letkun pintaan on suzukissa piirretty nuoli joka osoittaa kaasaria.

Tarinan Suzuki g13a koneinen samurai induktiivisella sytkällä.

-Teemu


Vastaa lainaten