Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 12.07.2006, 09:27
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Onko vinssin vahvikepäätylevy miten kriittinen? Ilmeisesti kiinnikkeitä on murtunut,
kun myynnissä on valmiita vahvikelevyjä?

50 m vaijerin lyhentämisessä voisi olla ideaa. Kela tulee todella täyteen.
Jos on lyhempi vaijeri, niin kelan halkaisijakin on pienempi -> enemmän vetovoimaa.
Kelan jarru vaikuttaa vakiona aika heiveröiseltä. Vahvemman jarrun rakentaminen ei
pitäisi olla ongelma.

Laitan vinssin Patrollin pohjan alle, koska en halua luopua lähes 90 asteen kohtauskulmasta.
Toisaalta pitkän Patrollin painonjakauma paranee ja takarenkaat pysyvät paremmin maassa.
Oma polttoainetankki on poistettu ja sen paikalla on hyvin tilaa vinssille. Tankkina
toimii vaihdettava 20 l Jerry kannu tavaratilassa. Ei vedä kone ilmoja kovissakaan kallistuksissa, eikä tarvitse läträtä dieseliä ratilla tankkiin. Vaihtaa vain uuden
kannun tilalle kun entinen tyhjenee.Tavaratilan lattiaan tulee luukku, josta vissiin pääsee käsiksi. Kelan vapautuksesta tulee mekaaninen tai sitten pneumaattinen. Vaijerin ohjaaminen sekä keulaan että perään on vielä suunnittelun alla. Hyviä ideoita otetaan vastaan!

Vastaa lainaten