Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 11.07.2006, 11:58
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Vinssi on läpi vetävää mallia, eli eteenpäin lähtee akseli, jossa on kiilaura.
Jos stefoja (tai laakereita)joutuu vaihtamaan, onko muita ostopaikkoja kuin org. Toyota?
Missä rajoissa hammapyörien välysten pitää olla? Päittäisvälys ei varmaan
ole niin kriittinen kuin oikea hammaskosketus.

Offikäytöön murtosokka näytti todellakin heiveröiseltä. Minkäs kokoista sokkaa olette
käyttäneet? Onko 8.8 oikea kovuus? Liian lujakaan kun ei ole hyvä. Vinssin mukana ei tullut
sokan kardaanin puoleisia osia, joten koko kardaani pitää tehdä itse. Kannattako etsiä
alkuperäinen kardaani, vai läytyykö jostain muusta laitteesta soveltuvia ja edullisiä niveliä?

Kelalla on 50 m vaijeria. Vaikuttaisi alkuperäiseltä ja on hyvä kuntoista (ei vinssattu läysän vaijerin päälle). Saa välttää toistaiseksi.

Hitsatun hylsyä tarvitaan varmaankin silloin kun sokka on pettänyt ja pitäisi saada vaijeri
läysälle ?




Vastaa lainaten