Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.07.2006, 16:40
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Perusasetus

Jepulis ! Olen ajellut vajaan vuoden BJ-75 avolavaa ...
Muutamia huomioita : Jotkut osat aivan perkeleen kalliita , esim. tämä surullisen kuuluisa pakoputki 530 € !!! Ei sisällä asennusosia ....
Kulkupuolen kuvaa todella hyvin tuo "maantieraktori" , kiihtyvyys ei revi niskoja ...Mutta vääntöä on kohtalaisen paljon ( mihin nyt vertaa )
Nappinelikko ja 100%-lukot , toimii kunnostuksen jälkeen mulla ainakin ok !
Nelikon alipaineventtiilit usein sökönä ( vanhuuttaan ja veden avittamana käämi sulaa ), uusia ei Tojotalta saa !!! ( onneksi ehkä? )
Ainakin mulla on otteessa 7.50-16 LT joten 34 tuumaa korkean saa leimattua , leveys onkin ongelma 12,5 tuumanen hyväksytään KUNHAN vertaa LT-renkaaseen !!! Ei löydy LT:n leveyttä STRO-kirjasta !!!
Jousitus ainakin mulla takana mallia kivireki , ei jousta sisään eikä ulos !!! Toimii hienosti mikäli lavalla kuormaa +500 kg ...
Niin ja koko talvi ajettava nelikko päällä , pelkällä takavedolla ei pääse mihinkään !!!
Runko ainakin näissä yksilöissä hyvässä kunnossa , tai paskaa sisältä täynnä ...puhdistus onnistui komeesti painepesurin viemärin avaajalla !!!
Nii ja tämä koskee siis BJ-75 AVOLAVAA !!! Toi mun koppimalli pelleiltään läpimätä ....

Vastaa lainaten