Viestiketju: Patrollin katsastus
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 06.07.2006, 15:24
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Sama homma edessä itsellänikin. muutoskatsastan huoltoautoksi, ei liene ongelmia siinä sillä olen tehnyt yhden jo aikaisemminkin.. liekköhän lait muuttunu viimeisen 1,5 vuoden sisällä? onko työkalupakin sijoituksella/koolla merkitystä?

voiko samalla muutos katsastaa 1+2 paikkaiseksi ilman lisäkustannuksia? onkos tähän mitkä säännöt? täytyykö olla turvavyöt jokaissa penkissä? pistin eteen 2 istuttavan patrolin takapenkin...

suurin ongelma on patrolin päästöt, kierroksen rajoitin ei toimi, auto ottaa kierroksia niin paljon ku uskaltaa painaa pedaalia, olen harkinnut puupalikan laittamista kaasupolkimen alle että auto ottaa sen max.4200rpm tjsp. parempia ideoita?
entäs auton sammutus, tällä hetkellä ohjaamassa on hitsipuikko jota vetämällä auto sammuu, helposti korjattavissa/ongelmia katsurin kanssa?

nii, auto on alkup. turbo malli, papereissä lukee turbo, mutta autossa on kiinni vakio vapari sd33 kone, mitähän ne tähän sanoo?
tosin sd33t konekin on vakiona niin heikko että tuskin kukaan huomaa onko konehuoneessa sd33 vai sd33t... ?


-Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
Vastaa lainaten