Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 04.07.2006, 11:01
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Sytkämodulin olet tekstisi mukaan vaihtanut. Entä kansi, pyörijä ja piuhat?

Minkäs vuosimallin auto sulla olikaan? Eli onko jakaja 35DM8 vai 35DLM8? Jos sulla on tuo 35DLM8, kannattaa sen sytkämoduli siirtää vaikka lokasuojankaareen puolan viereen - siihen on olemassa oma siirtosarjansakin (sellainen taitettu alumiinilevy liittimineen). Jakajan kyljessä sen on todettu toisinaan lämpiävän liikaa ja aiheuttavan käyntihäiriöitä - laitoithan siihen sen lämmönjohto"rasvan" alle?

DM8:ssa on sytkämoduli semmoisessa alumiinisessa kotelossa loksun kaaressa kiinni. Tällähetkellä mulla on paikallaan DLM8:n moduli siirtosarjalla kaaressa, vaikka jakaja onkin DM8 (oma moduli alumiinikoteloineen on hyllyssä varalla). Itselläni temppuili tuo jakajalta ulos tulevien sytkäsignaalipiuhojen liitin. Tökkimällä tuota liitintä sytkä katosi ja aiheutti käynnin katkomista ja nykimistä ajossa sopivissa olosuhteissa. Tein oman liittimen ja johdot tilalle ja auttoi kyllä.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986

Vastaa lainaten