Kuinka moni on vetänyt suunnistuskilpailussa autonsa katon kautta ympäri? Tarkoitan vaan, että varaudutaanko tässä turhan raskaasti ongelmaan jota ei ehkä edes ole? Yleensähän ne vahingot tapahtuu safareilla tai oma harjoittelussa. Eihän kukaan ole modiryhmän safareillekkaan vaatinut kehikkoa?
Kyljelleen kupsahduksethan on ihan normaalia ja niihin ei kaaria tarvita. Eikä kaaret sitä estä, että sieltä joku tikku tunkeutuu ohjaamoon. Ja samalla lailla se irto romu (taskulamput...) liikkuu hytissä oli kaaret tai ei. Suurempi vaara on kolhia päänsä kaareen kyljelleen menossa normaali vöillä ja se tekee vasta kipeää vaikka olisi kuinka superlon pehmustetut kaaret. Mielestäni suurempi vaara on vinssin vaijereiden katkeamiset, vetopisteiden pettämiset ja yleensä kaikki mikä liittyy hinauksiin ja vinssauksiin varsinkin kun sitä tehdään väsyneinä.
|