Lainaus:
quote:
- lisäksi se "porttaalit nostaa luokkaa pykälällä", kun akselityypillä on kuitenkin aika iso merkitys, ja porttaaleja on paljon, muuten sorsis tuntuvasti suorilla akseleilla ajavia, eikä tarkoitus ole tukea "kilpavarustelua"
|
Kysehän ei käsittääkseni ole "kilpavarustelusta" jos ajaa volvolla missä on porttaalit alla, eli orkkis volvo joutuu protoihin ton älyttömän säännön vuoksi.
Eikö sääntöä vois muuttaa niin, että jos autoon on vaihdettu akselit eli porttaalit suorien tilalle niin rengaskokoa pienennetään tai joutuu luokkaa ylemmäs.
Tämähän tietysti koskettaa muakin aika läheltä, mutta ajattelen myös niitä kymmeniä volvo kuskeja, jotka on viime aikoina ostanut VAKION porttaalivolvon eikä viitsi sen takia lähteä kilpailemaan, kun joutuu samantien protoihin sillä VAKIO autolla.
Vai pitäisköhän samantien HJ61, laittaa ylempään luokkaan kun siinä saattaa olla 100% lukot, mutta siinä HJ60, ei välttämättä olekaan, tietty se HJ60 laitetaan myös ylempään luokkaan jos lukot on asennettu.
Toden-näköisesti tohon porttaali juttuun ei muutosta tule, niin kehittäkää sitten joku sääntö millä siirtokilpiset hässäkät ja katsastamattomat autot pidetään erillään katsastetuista autoista.
Pitihän se munkin joskus purkautua näistä säännöistä.