Kas kas, aika yllättävältä suunnalta tulee kommentit. No se siitä ja asiaan.
Tarkoituksena ei ole provosoida minkäänlaiseen kinasteluun nyybiydestä. Tarkoitus ei ole ylipäätään provosoida, vaan tarkoitus on "herättää" jokainen ajattelemaan hetkeksi. Käsittääkseni ei ole juurikaan väliä, on reply tullut kasvojen kera, vai ilman niitä. Ikävän usein vaan asia on niin että, itsensä jonkinlaiselle jalustalle nostavat kuningas vittuilijat, eivät pysty kirjoittamaan sanottavaansa naamallisena, jolloin olen samaa mieltä siitä, että kasvottumuus on pahasta. Jostain syystä olen myös törmännyt ilmiöön, että todella asiansa osaavat henkilöt vastailevat joskus nyybinä, miksi, siihen en osaa vastata.
Tämän topicin "tarkoitus", jos se ketään kiinnostaa, on herättää keskustelua aiheesta: Miksi kaikki hyvät jutut pilataan kusemalla samaan nuotioon. Olen sitä mieltä, ettei kukaan meistä ole valmis missään elämän osa alueessa, joten olisi viisainta ottaa neuvot "nöyränä" vastaan ja kääntää selkä nuotioon päin silloin kun kusettaa.
Nerd-o:lle: En ole huomannut, että ensimmäistäkään postaustani olisi poistettu, miksi, siihen en osaa vastata.
Ex_inkkarille: Ihan samasta syystä, kuin kaikki muutkin topicit. Ja jos työsi ei miellytä, kannattaisiko harkita jotain muuta, mikä ehkä
Note! This message was posted anonymously!
|