Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 29.06.2006, 08:08
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

nämä ovat henk.koht. mielipiteitäni, joten kenenkään ei kannatta vetää palkokasveja nenään tästä haluan vaan antaa oskulle eri vaihtoehtoja.

Lainaus:
quote:
Eikös kiisseli kone ole paljon vähemmän herkkä vedelle? ja muutenkin varmempi toiminen?
totta, vanhemmissa dieselkoneissa ei ole yhtä paljon "herkkiä" sähköosia kun bensakoneissa, jotka tykkäävät kyttyrää vedestä. mutta snorkkelilla ja kekseliäisyydellä bensakoneenkin saa aika varmatoimiseksi vedessä.
onko dieselkone sitten muuten varmpempitoiminen kun bensakone, en osaa sanoa. ne ei kierrä yhtä paljon joten ei kulu yhtä nopeasti.

Lainaus:
quote:
Miksei kiiisseli kone?
koska dieselkone on painava, laiska ja kierrokset loppuu helposti kesken (varsinkin ilman turboa). HJn kone on niin iso ja painava että semmoisen sovittaminen nivaan on kyllä varmasti hankalaa.
niva on kevyt auto ja siinä ei ole runkoa, joten luultavasti dieselkone painaisi niinkin paljon että sinun pitäisi vahvistaa koria= paljon työtä ja paino etu häviää. jos olet kaiken lisäksi ajatellut lavamallia niin siitä tulisi hurjan etupainoinen.
jos laitat dieselkoneen niin kaikki polttoainelinjat jne pitäisi varmaan vetää uusiksi.
nivan painoisessa autossa voisi hyvin käyttää jotain kevyttä bensakonetta jossa olisi hyvä vääntö. sillon saisi sekä kierroksia että vääntöä alakierroksilla.


UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
Vastaa lainaten