Viestiketju: Mites meni jussit?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.06.2006, 06:20
kumikana:n Avatar
kumikana kumikana ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 01.05.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Mulla oli ihan mahtavan ihana juhannus. Ja kun ei jotenkin tullut juotua mitään övereitä niin ei krapulaakaan ollut. Olin kavereiden (piina ja ozer ja sini ja lauri, edellisten kautta tutustunut, ei ole pari) kanssa Päijänteellä Ozerin vanhempien mökillä saaressa. Vein sinne tuliaisia Tilkan sairaalasta kirurgin leikkausmaskeja, ja -hanskoja ja sellasia vanhoja nimikylttejä. Siinä aaton edetessä varustauduttiin sitten lääkäreiksi ja vietettiin lääkäreiden juhannusriehaa. Paikalla oli: Psykiatri, psykopatologian tri. Päivi Pulkka (minä), Oikeusmurhalääkäri, anjovis spesialisti Sokrates Iljaevits Kallio (Sini), eläinlääkäri, genuiini spesialisti Harri-Kaisa Harhanen (Ossi), nenä-korva-suulääkäri Aadolf Tornaeus (Miina) ja potilas Holm (Lauri). Mukana menossa oli myös koe-eläimet Nukka (pikkukoirulainen) ja Vilho (labradorin noutaja) Mä suoritin erilaisia terapia-kokeiluja potilas Holmille. Mm. lihaterapiaa ja saunaterapiaa. Potilas Holmin tila säilyi ennallaan, pientä huononemista lukuunottamatta. Lopulta päädyttiin yhteissaunomaan pelkästään niihin kirurgivermeisiin pukeutuneena ja otettiin myös hienoja poseerauskuvia laiturilla. Niitä ehkä myöhemmin.

No mä päädyin myös pieneen merihätään keskellä Päijänteen ulappaa. Päätettiin vaan Piinan kanssa hypätä veneen katolta uimaan, eikä sen kummemmin mietitty että miten päästään takaisin veneeseen. Siinä ei nimittäin ollu mitään uimaportaita. Mutta onneksi urhea kapteeni kehitteli hienon köysiviritelmän ja pelasti neidot hädästä. Paitsi että piina pääsi kyllä ilman apuakin veneeseen. Ei siinä kyllä hätä vielä ehtinyt iskeä, kun oon ihan hyvä uimari ja oli kaikkia kellukkeita ja muita siinä tyrkyllä.
Ruokaa piisasi myös. Miehet oli käyny kaupassa niin lihaa piisasi ihan kilokaupalla jokaiselle. Sunnuntaina syötiin aamupalaksikin vielä vartaita ja possun pihvejä Mutta kunnon mökkijuhannusta ei voita kyllä mikään Mä en jaksa oikeen sellasta hullua ördäystä enää, jotenkin hyvien kavereiden kanssa sekoilu pinessä pierussa/selvin päin on paljon mukavampaa ! (Vaikka sitä ördäystä kyllä lähdettiin erityisesti lauantaina hakemaan)

Kiitos vielä Tilkan lääkäreille mahtavasta juhannuksesta!!

>>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<

Vastaa lainaten