Näytä yksittäinen viesti
  #47  
Vanha 21.06.2006, 10:20
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Tuli vaan vielä mieleen se vaihtoehto että ostaa uuden käyttiksen ja jättää sen vakioksi,
ja laittaaa rakentelurahat sitten normaaliin (vanha, halpa ja lommonen) offiautoon, säästyy
monelta murheelta ja jatkossa vaihtoehtoja on vapaammin valittavissa. Tämä siksi että en henk.
koht. ymmärrä että miksi uusia autoja pitäis taluttaa metsään hajotettavaksi, mutta en väitä
tätä muuksi kuin omaksi mielipiteekseni. Mutta jos lompsa pullottaa liikaa niin mikä ettei.

Toinen peruste olis se vanha "offilaki": "kaikki muutokset jotka parantavat maasto-ominaisuuksia
ovat maantieajettavuudesta pois", isommat renkaat huonontaa välityksiä ja heikentää jarrrujen
tehoa (ainakin mulle tärkeitä juttuja raskasta kärryä vedettäessä) ja kaikki korotukset nostaa
painopistettä jne., ja maastovarusteiden (vinssi, panssarit jne.) paino ei ainakaan paranna
arki-ajojen polttoainetaloutta. Ja sitten vielä se että kun (huom. ei jos) se ainokainen sattuu
vammautumaan metsikössä, niin milläs sitten töihin ajellaan, taksilla varmaan tai laina-autolla.

Mutta jokainen tekee niinkuin haluaa. Hilu on kuitenkin varmaan yx hyvä uusista vaihtoehdoista
maastoon jos risukeula ei ole este tai edes hidaste.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten