Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
En haluaisi uskoa heimoveljistä mitään pahaa.
|
Heimoveljethän on tunnetusti rehtiä ja reilua porukkaa...
-1986 HJ-61-
-1986 HJ-60-
SLCK#113
|
Mätämunia on jokalajissa.
Varsinkin kunigasjuoman tahi ohrapirtelön kanssa liikaa läträävät pilaavat lajin kuin lajin. Viikonloppuna löytyi viskisieppoja jopa euromeetistä.
En tarkoita että kaikki hojokuskit on mulkkuja, mutta mitä tätäkin palstaa olen muutaman vuoden seurannut niin löytyy kusipäitä siitäkin porukasta.
En ole mitään sanoja ottamassa takaisin ja jos rumaa hj:tä nolottaa, se on hänen ongelmansa. En ole itteäni miksikään himo offariksi väittänyt vai olenko? Maastossa olen toki ajellut toukohousu aikoina kymmenisen vuotta mutta se on taaksejätettyä elämää. Orjatöissä ei ole nykyään pakko olla.
Mikäli ette ole tietoisa, niin Suomi on vapaa maa ja jokaisella saa olla mielipiteet. Omani olen kertonut ja niitä en muuta. Arvostukseni offi porukkaa kohtaan alkoi murentua sen jälkeen kun KooPeen takapihalla kävi kutsumattomia vieraita. Asia oli pienen piirin tiedossa joten heimoveljiä eli ei, niin akselia ei ole näkynyt.
Offivarustetta en edelleenkään syytä mistään, omaa sinisilmäisyyttä kylläkin. Case closed.
Kokemuksista opitaan. Tästä opin sen, ettei tällä palstalla saa kirjoitella kuin rikkaat ja pitkään alaa harrastaneet. Se ja sama. Aion jatkoissakin kirjoitella, tykkää rumat hojot eli ei.
Tosin eipä täällä minulle mitään ole, ennen seuraavaa foffi kisaa ja sen kuvia/clippejä.
<h3>Just..</h3>
Edited by - 4x4lucifer74 on 19/06/2006 23:08:34
|
Kyllä se on kuule näin,että niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan,mutta siinähän kirjoittelet aikomuksistasi,ja kyllä nuo sun oppisi oot kaivanut jostain muualta ilmiselvästi.Sun mielestä täällä ei varmaan sais kirjoittaa muut kuin itsesäälissä ruikuttajat ym.mielestään kaltoin kohdellut,kun itsehän sä aloit muiden juttuja ensimmäisenä arvioimaan.Ja kyllä minäkin jatkan raportointia tykkäs luusferit tai ei.Mun puolesta voit jatkaa muskelin pullistelua autolla ja avautumista netissä.On se hyvä,että johonkin voit purkaa turhautumistasi,tämä on siinä mielessä hyödyllinen topikki sinulle ja ympäristöllesi.
Edited by - ugly_hj on 20/06/2006 06:07:47