Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 14.06.2006, 13:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Monesti olen itkenyt ja ruikuttanut sivustojen virheistä ja suunnittelusta. En tee sitä siksi, että pitäisin haukkumisesta, vaan siksi että monesti pienillä asioilla pystyttäisiin paljon parantamaan kokonaisuutta. Olen toivonut parempaa tiedottamista kilpailuista ja montaa muuta pientä asiaa, joilla pystytään helpottamaan monien muiden elämää. Ja jos jokus kirjoitan jotain negatiiviseen sävyyn, ei se välttämättä tarkoita sitä, kun luet tekstin uudestaan ajatuksella. Toivottavasti herra anonyymi myös huomioi sen että olen yrittänyt tälläkin palstalla monia ihmisiä auttaa heidän ongelmissaan, joihin minulta löytyy jotain annettavaa.

Viimeisen parinvuoden aikana on tullut kierrettyä katsomassa toistakymmentä offroad-kilpailua ja tapahtumaa ja aina on paikalle tullut löydettyä. Jokaisessa kilpailussa suurimmaksi ruikuttamisen aiheeksi on noussut sama aihe, tiedottaminen etukäteen ja paikanpäällä (mitä, missä, milloin, ratojen sijainti maastossa, parkkipaikkojen sijainti, pääsylippujen hinnat jne). Helposti korjattavia asioita, joilla yleisöä palvellaan. Montakohan kilpailua löytyy, jossa kaikki nämä olisivat olleet kunnossa?

Ja sitten ihan aiheeseen liittyen.

Kiitoksia osoitetiedosta, tuo Parkanontie 233 osoite varmisti juurikin kyseessä olevan Lemminkäisen kiviainesyksikön, johon eräs hakutuloskin viittasi. Toivotaan että kilpailuista tulee hieno, niin kilpailijoiden, kuin yleisönkin kantilta katsottuna.
[/quote]

Sorry jos käsitit, että arvostelin ammattitaitoasi, ei ollut tarkoitus, sillä en tiennyt että työskentelet alalla. Lähinnä tarkoitin, että hieman päättelytaitoa mukaan niin Googlettamalla tuokin alue löytyy helpolla koska Noormarkussa tuskin on kovin montaa Lemminkäisen (OYJ) toimipistettä eli jos puhutaan kiviaineksesta siellä sitten myös on tuo mainittu asvalttiasema!

Mitä tulee erilaisiin kotisivuihin niin siitä asiasta olemme samoilla linjoilla, siellä on paaaljon parannettavaa!!

Kirjoituksessasi olit toki ihan oikeassa Offi-kisojen ennakkotiedottamisen heikkoudessa ja myös tuossa mitä, missä ja milloin asiassa Nuo muut mainitsemasi valituskohteet, ratojen sijainti maastossa, parkkipaikkojen sijainti ovat sitten valitusten aiheina sellaisia joihin ulkoiset tekijät monesti vaikuttavat riippumatta siitä mitä järjestäjä haluaa tai mihin heillä on mahdollisuuksia. Nämä kilpailualueet kun yleensä ovat "vuokramaalla" niin olosuhteet ovat mitä milloinkin ja niihin vain on sitten kisajärjestäjän mukauduttava. Toiset onnistuvat paremmin kuin toiset. Jonkin verran pitempään autourheilussa mukana olleena on sanottava että kilpailujen tiedottaminen, puitteet ja järjestäjien kiinnostus niiden parantamiseen ovat suoraan verrannollisia lajin kilpailijamääriin eli siihen "tuotteeseen" mitä myydään. Jos on paljon kilpailijoita on paljon katsojiakin ja silloin järjestäjälläkin on mielenkiintoa ja paremmat resurssitkin hoitaa em asiat kunnolla. Kenenkään ei kannata satsata isoja summia markkinointiin ja puitteisiin jollei kustannuksia ole saatavissa takaisin itse kilpailupäivänä tai yhteistyökumppaneilta. Ei niitä kisoja kukaan järjestele pelkästään palavasta "rakkaudesta" lajiin. Ilmaiseksi eli talkoilemaan kun nykyään on kovin vaikea saada porukkaa tekemään mitään, olipa laji sitten mikä tahansa! Tosin varmaan poikkeuksiakin on paikkakunnasta riippuen.
Offi-trial on yksi näitä välillä näivettymään päässeitä lajeja, mutta vaikuttaa siltä, että se vähitellen on kokemassa uutta tulemista. Harrasteluokissa määrän lisäys on jo näkyvissä, mutta varsinaisissa Cup-luokissa on vielä paljonkin toivomisen varaa jos halutaan, että laji kiinnostaisi suurta, maksavaa, yleisöä eikä pelkästään alan "friikkejä".
Toivotaan että kehitys menee edelleen parempaan suuntaan ja runsaasta harrastajajoukosta "kasvaa" myös aktiivisia kilpailijoita lajiin.
Se tosin edellyttää sääntöjen rukkaamista rakentajaystävällisempään suuntaan

Hyvää ja kilpailutikasta Offikesää kaikille!
M

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten