Lainaus:
quote:
Niin vingunkin, kun töiltä ei kerkee ajamaan ja nerdön topikki lukemiin on matkaa paaaaljon.
Ja edelleenkään en ymmärrä että offiin kuuluu auton TAHALLINEN SÄRKEMINEN . Jos vinssi vetää auton puuta päin tahi tippuu kalliolta se on eriasia.
(quote)
Elä nerdoa tähän sekoita,se kirjoittaa asiaakin,eikä ole täällä ruikuttamassa,että auto on rikki tai ei ole aikaa lähteä ja ku on niin hiton iso auto ettei se sovi metsiin kun ei ole juuri sinua varten tehty reittejä tai poliisi ehkä antaa sakot ja paljon muuta vastaavaa,se lienee sulle pääasia.Eikä se sun autos hajoa nettin kirjoittelemalla tai kun et kokeile sen rajoja missään.Jos mä haluun hajoittaa oman auton niin ei se sulle kuulu mä en kuitenkaan täällä ITKE sitä kellekään jos vaikka asiasta mainitsenkin.Rahaa vastaan yleensä saa osia noihin kamppeisiin.
|
Mitäs ruikuttamista se on jos toteaa faktat?
Jos sulla on rahaa rumaan hj:hin haaskattavaksi niin hyvä, riko ihan vapaasti. Ei se minua sinällään häiritse, itepähän sen korjaat. Mutta toi elvistely että mitä tällä reissulla saatiin rikottua on ihan perseestä. Menisit ajamaan romurallia jollain corollalla jos auto pitää rikkoa. Olis halvempaa ja ei haaskautuisi 4x4 osia..
Mutta joo. Jottei menis koko topikki pilalle enempää, jatkan juttua muualla.(eli itkemistä kuten ruma hojo asian ilmaisee)
[/quote]
Jos en väärin muista niin autosi nivelet paukku jo Talman kisassa. Jos todella on kiinnostusta harrastaa offia niin kannattaisi hankkia joku hieman pienempi menopeli jolla uskaltaisi lähteä metsään miettimättä jatkuvasti voiko sillä huomenna mennä duuniin vai pitääkö muuten vain jättää lähtemättä kun ei tiedä onko ajourat riittävän leveitä tai pettääkö joku paikka. Tuo sinun pikuppisi jos mikä on elvistelylaite ja pelkkä katuauto, ei sillä metsässä ole mitään jakoa eikä , valitettavasti, mitään mahdollisuuksia menestyä offin trialkisoissakaan.
En minäkään aina ymmärrä, miksi toisten pitää tarkoituksellisesti hankkia itselleen vaikeuksia pahimmista lutakoista ja savikuopista, mutta ei siitä silti meidän muiden kannata yöuniamme menettää. Metsäajossahan jokaisella on omat mieltymyksensä, toiset hakevat haasteita pahoista paikoista ja toiset ajelevat pahimpia paikkoja vältellen ja nauttivat siitä että selviävät reiteillä mahdollisimman vähäällä vinssaamisella. Kukin tyylillään eikä mikään niistä välttämättä ole väärä. Toinen tosin voi tulla kalliimmaksi kuin toinen mutta sehän ei meiltä muilta ole pois.
Romuralliin näitä ajoja en lähtisi vertaamaan ja vaikka kalustorikkoja ajoittain tuleekin niin ajamalla kaikki "kikottimet" metsästä on ainakaan Kulmakorvessa tähänasti pois saatu enkä tiedä että siellä olisi toisten autoihin törmäilty edes vahingossa saatikka tarkoituksella. Jos näin ajattelet niin aika hakoteillä olet offailun luonteesta!
Koita "Lusifer 4x4 vain rakentaa sellainen auto että pääset itse mukaan ajelemaan niin ei tarvitse netissä harmitella muiden ajoraporttien sisältöjä.
Kun valitat ,että ei töiltä ehdi niin ajankäyttöäkin voi yleensä suunnitella jos todella jotakin haluaa, mutta kaikkienhan ei ole pakko harrastaa offiakaan, mutta annetaan silti toisten harrastaa miten haluavat ilman, että kiukutellaan kun ei itse osata, ehditä tai muuten vain ei huvita tai ???
Hyvää kesää kaikille, kyllä se harrastus siitä vielä iloksi muuttuu