Mielestäni suomeen ei ole tuotu yhtään bensa Patrolia. Ja niissä ei ymmärtääkseni ole muita bensa koneita kuin 2.8 (L28, 89kW/121hp)
Laurissa on L24 (sekä L20) bensa motti ei L28...
Nissan 280C:stä löytyy vain tuo L28 motti Patrolin lisäksi. Ja tuommosta konetta ei ole kellään, missään.
Laurelin L24E kone (vm.1986-89) on tehokkaampi ku tuo Patrolin L28 kone ja on kai yleisempi, pistä semmonen. Siinä on 94kW/128hp.
edit. Wanhemmista Laureista löytyy myös L24S (83kW/113hp) myllyjä muummuassa.
En oo 100% varma mutta ymmärtääkseni Cedricin ainut bensa kone on 3.0 VG30E (114kW/155hp), "sama" kone on myös Maximassa ja 300ZX:ssä. Maximan ja 300ZX:n vapara koneissa on jostain syystä enemmän voimaa (125kW/170hp) kuin tuossa Cedricin koneessa (114kW/155hp) vaikka koneen tyyppi on sama. Ottakaas joku viisas selvää saisko Patroliin tuon 3.0 VG30E koneen? Jos jostain vielä löytäis 300ZX:n ahdetun myllyn jossa ois mukavat 169kW/228hp voimaa. Toihan on sitten 6-kone.
Perhana ku tuommostakaan konetta ei vaan Suomesta montaa löydä..
Ois Patroliin aika kähee peli toi 3.0 bensa turbo
edit. Muistelen että eräiden testien mukaan tuo 3.0 VG30E on eräs kaikkien aikojen parhaimmista koneista joka suhteessa mikä on ikinä tehty.
Mistä Tiipe on keksinyt tuon 4.0 koneen?
Edited by - VonLeka on 11/06/2006 16:06:52
|