Kuvia ei oo.
Pyörän navalle en tehnyt mitn.
Avartaa piti pesää olkalaakereiden kohdalta melko reilusti, että upposi sisään.
Siinä kohtaahan pesä on kapeimmillaan eli pesästä pitää saada pyöreä.
Murroksesta ajoin pois laikalla siis oikeassa laidassa näkyvän kohouman. Sillä lienee tarkoitus vahvistaa ulkokuorta.
Olisi se ehkä mennyt tupaan jos olisi pirrannut tasaisesti koko kääntökuulan pohjasta mutten viittiny moiseen savottaan ryhtyä.
Toinen vaihtoehto olisi ajaa sorvilla muuan milli pois syvyyttä pronssiholkin kohdalta niin ulkolaitaan saisi jättää sen vahvisteen.
Itte ajattelen niin, että jos murros laukeaa niin menisi edes rikki ulkokuoresta niin ei särkisi vetaria.
Löbrössähän on ongelmana liian heikot sisukset niin se särkee silloin myös vetarin.
TML:n murroksessa näyttäisi sisus olevan paksumpaa tavaraa.
____________________________________
- jm
OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team