Samaa mieltä siitä että hyvää palvelua hertsikassa on aina saannut... vaikka olen asioinnut siellä vähän ja koskaan en ole maksanut mistään.
Tuohon harmaatuontiin en sano mitään koska persaukisena ostan offitavaraa noin 1 kertaa vuodessa, mutta silloinkin valitsen ITSE paikan mistä ostan ja mihin hintaan.
Uskoisin että useimmat, joilla rahavarannot ovat hupenevaa luokkaa niin ostavat sieltä mistä saa halvimmalla. esim. haen renkaita citimaasturiin, eräs tunnettu itähelsinkiläinen firma myy asentaa ja neuvoo renkaat alle hintaan 12345,- ja pimeästi harmaatuontina tuodut renkaat kaupataan nimettömänä palstalla 7000,- niin varmasti harmaatuonti voittaa.
Onko tämä sitten väärin tätä itähelsingin ihmettä kohtaan, ei mielestäni... koska kauppatapahtuma perustuu VAPAAEHTOISUUTEEN. Minulle valinta on helppo, kun olen se ostaja.. jos olisin omistaja/työntekijä itähelsingin liikkeessä niin tilanne on varmasti täysin toinen.
Mitä tuohon sponssi juttuun tulee niin uskallan sano että elämäni ei juurikaan vaikeudu olivat sponssiasiat miten päin tahansa.
Ja vitut, mulla ON jäykkä etuakseli
|