Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 01.06.2006, 09:11
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Suurimmaksi osaksi nykyisin asia on niin, että joko huono sopimus tai ei sopimusta ollenkaan, mikä tietysti on useasti loppupelissä parempi vaihtoehto.

Jos tosiaan on vekseli- eikä akselivetoinen kalusto, ja samasta autosta saattaa olla kiinni kolmen perheen leipä, niin siinä sitä on neuvotteluvaltteja kerrakseen pitää omasta linjauksesta kiinni kun vastapuolen asenne on tuota ota tai jätä, tulijoita piisaa meininkiä. Turvallinen ja luotettava kuljetustoiminta on katoavaa kansanperinnettä viimeistään siinä vaiheessa kun sisäinen liikenne vapautetaan ulkomaalaisille.

Liikennelupien harkinnanvaraisuus kun poistettiin niin alamäki alkoi, ei kun takseille vaan sama homma alkaa hinnat tippumaan kun pedrot ja sergeit laskee katsastamattomalla -85 nissan laurelilla menemään 48 tunnin löysiä. Se on vain tervettä kilpailua se.

Lainaus:
quote:Todellisuus on tietenkin että sääntöjä venytetään tai rikotaan paremman tuloksen toivossa, oli sopimus mitä vaan. Minä tekisin ihan samaa...
Tai pelkän tuloksen toivossa... Raha ratkaisee. Pääomantuotto kuljetuspuolella taitaa olla tällähetkellä jotain 1% luokkaa. Mitä luulette riittääkö suurille toimijoille ja sitä kautta sijoittajille...? Ajatetaan alihankkijoilla halvemmalla ja tiukempaan tahtiin, niin rupeaa prosentit nousemaan. Mitäs ajavat.

Pienissä päissä on suuria suunnitelmia
Vastaa lainaten