Toyota-saneille kysymys.
Semmonen tuli mieleen kun noita akseli-juttuja lueskelee että onko kukaan laittanut Hiacen (taka-)akseleita mihinkään offi-laitokseen? Jossain muistan kehutun ko. vessan akselin kestävänkin, ainakin tehoa???
Saattaahan se olla kaponen, mutta mutta... Toi kestävyys oli jossain kiihdytysviihdytyshommelien yhteydessä.
Edessä taitaa olla erilliset hässäkät, nelivedossakin??
Vai onkos sama akseli Hilluxissakin?
Tämmönen ihme juttu tuli mieleen.(enkä oo hommaamassa toyoa, enkä mitään muutakaan rassia)
Life sucks, then you die...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|