Öljynpaineet hyppäs siihen 2 kun laitoin öljynlauhduttajan kierron pois. Eli paine ongelma hoitu sillä.
Mutta... Nyt kun ajon jälkeen aloin katselemaan että mistä sitä öljyä on tullut koneesta ulos... Mittatikkun välistä... Ja sitten se suurin öljyläikän auton alle synnyttäjä on moottorin ja kytkimen väli... Eli onko sieltä joku stefa sanonut että "kiitti mulle riitti"
Kun olis talli missä rempata niin ottaisin ton vaihdelaatikon irti ja laittaisin sen kuntoon (kolmonen hyppii). Samalla olis helppo vaihtaa se stefa...
EDIT: Luulin että laturin hihna pitää kihinää, mutta ääni lakkas kun noi öljynpaineet sai kuntooon. Olisko ääni voinut kuuluakin kampiakselista, jokuhan siellä öljyä kaipaili???
Kone kävi kumminkin ihan hyvin...
Edited by - samisami2 on 31/05/2006 17:30:28
|