Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Yksi vain, esimerkiksi ulompi. Eli kolme kappaletta jää vielä jäljelle. Sitten ristijoustoissa voi panna merkille kuinka paljon puslan reikä liikkuu suhteessa akselin reikiin...
|
- pitääkö reikien pysyä siis ristijoustossa kohdakkain ?
- jos eivät ole kohdakkain, niin mitä se mahdollisesti kertoo, elikkä osaatko sanoa mitä pitää osata tutkia seuraavaksi...mahdolliset muutokset ...?
|
Ei pysy välttämättä. Onko tukivarsissa tuplaholkilliset puslat? Ne on pirun jäykät poraamalla puslan kumiin 4-5mm reikiä molemmille kehille muutaman se auttaa vähän.
Onko tukivarsien ja kiinnitys lappujen välissä riittävästi väliä ohessa kuva kuinka mulla on (LJ:iin tukivarret)
Niin ja eihän tukivarsi "lepää" akseliputken päällä?? Eli kautta linjan pitää jäädä liikkuma tilaa varrelle noin 5-10mm joka puolella.
Tai näin mulla on oon rakentanut noi kiinnikkeet jokusen kerran uusiks ja nyt akselit liikkuu kokolailla hyvin. tosin iskarissa vain 285mm liike mikä rajoittaa nyt.
Tossa ekoja kokeiluja näkyy välys tukivarella sivusuunnassa
Tossa yks vaivanen kuva joustoista mitä oli viimmekesänä siitä on hivenen nyt edistytty mut ei paljoo..
Edited by - SoSo on 23/05/2006 08:19:14