iteltä vasta viikonloppuna paukahti vaiheloota. ei mikään mahdoton homma purkaa irti ja laittaa takas. vauhtipyörän suojapelti irti, nopeusmittarin vaijeri, ulosoton vaijerit, jakiksen panssari, kannake kumi oikealta puolella pois, antureitten johdot (4kpl) kardaanit irti etukardaanin kautta tulee öljyt sitten pihalle että kannattaa ottaa suoraan pohjaroppu jakiksen kupeesta auki. sitten laatikon kiinnitys pultit kytkinkopan ympäriltä joista 2 ylimmäistä on kaikista vittumaisimmat 3 pitkääjatkoa, nivel ja 14mm hylsy kiinni räikkään ja taskulampunkanssa härkkimään kyllä ne sieltä saa! saattaa kasaus vaiheessa unohtua laittaa takas. viimeisenä kannake palkki ja laatikko yhdessä alas. todennäköisesti kannake palkin pultit menee poikki! ainakin ulommat.
niin ja startti on kiinni laatikon kiinnitys pulteissa että akun kengät irti niin säästyy suuremmilta hitsauksilta.
takaisin laittaessä perä nostettava ensin rungon poikkipalkin päälle ja senjälkeen työnnetään takas eteen Mutta huom!! itsellä huomattiin että laatikkoa pitää kääntää poikittain jotta startin rattaan suojakoppa mahtuu menemään paikalleen ( ottaa kiinni sinne kardaani/vaihdelaatikko tunneliin ) mutta kahteen mieheen nosturilla 2.5h vanha laatikko irti, uusi paikalleen ja auto ajossa jotta siinä tavoite aika.
niin ja tuli mieleen että vaihde kepit on otettava irti, muuten ei pysty siirtämään laatikkoa riittävästi taaksepäin pois ottoa varten!!
>VANHENEMINEN ON PAKOLLISTA,
AIKUISTUMINEN ON VAPAAEHTOISTA,
ITSELLEEN NAURAMINEN ON TERAPEUTTISTA!<
|