Hitsu: eli siis repii TPS:n piuhan irti koneen käydessä? Pitäis käydä edelleen siistiä tyhjäkäyntiä?
TPS:n ja AFM:n (eikä ookkin hienoja lyhenteitä, eli kaasuläpän asentoanturi ja ilmamäärämittari siis)
voi tietty testata yleismittarillakin, vieläköhän jostain löytyis viisarimallin mittari, niin näkis
selkeämmin miten vastus muuttuu kun kaasuläppä/ilmamäärämitarinläppä aukenee.
Pitää tarkistella noi nykyiset osat ensin, ja sitten jos niihin menis rahaa liikaa niin ottaa se MS
vakavasti harkintaan. Kesäkuun SLCK-safaria ja heinäkuun kisaa ei ruiskuremonteilla kuitenkaan voi
vaarantaa, mutta johan tämä on ehtinyt olla hyvän aliaa joko-joko-nytkö -vaiheessa...
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|