Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 20.05.2006, 19:10
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin, mut mä meinaan sitä, että jeepissä ei mee samalle tasauspyörästö murikalle 3,17 ja 4,88 välitykset. Niissä on eri murikka niille pienemmille välityksille ja eri murikka isommille välityksille. Yukon on ainoa välityksien valmistaja joka tekee semmoisia "isoja" välityksiä, jotka menevät pienempien välityksien murikalle (jos joku tietää virallisen nimen, niin saa kertoa)
Alkuperäinen kysymykseni oli siis että oletko tilannut semmoiset Yukonin "isot" välitykset, mitkä menevetä "pienien" välityksien murikalla?
Mulla on itselläni noita pienien välityksien murikoita useampia. Olen suunitellut tilaavani juuri semmoiset 4,88 välitykset, jotka menevät samaan murikkaan alkuperäisen 3,54:n kanssa.
Jos sulla on semmoiset, niin odotan innolla käyttökokemuksia.
Eli onko välityksiesi koodi YG D44-488 vai YG D44-488T?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Tässäpä oikein kuva niistä eroavaisuudesta, oikeanpuoleinen on Jeepistä


Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten