Tarinahan on puhtaan fiktiivinen ja liikkuu sähköpostin välityksellä ympäri bittiavaruutta. Kirjoittaja on jäänyt tuntemattomaksi, koska harva malttaa laittaa lähdetietoja viestiin mukaan. Eli
EI ole mun hengentuotos.
Lainaus:
quote:
Kannattas Flugfisken ruveta kirjailijaksi, sen verran korkealentoista mielikuvitus tuottaa. Jollei ollut puuta-heinää niin sinulla ei enää ole tyttöystävää tai ainakin olet ulkoruokinnassa!!
Note! This message was posted anonymously!
|
Viimeks kun joutusin ulkoruokintaan, tapahtui seuraavaa:
Rankan viikon jälkeen sitä joskus mies tuntee itsensä kovinkin väsyneeksi. Ei sitä aina kaikkea jaksa naisensa mieliksi tehdä, vaikka kuinka hyväluontonen lajinsa edustaja olisinkin.
No tuli nyt kuitenkin laitettua hiukka parempaa ruokaa ja kaadettua hiukka viiniäkin lasiin, emäntä oli enemmän kuin iloissaan moisesta. Oli jopa niin innoissaan, että illemmalla toisen valkkaripullon tyhjennettyämme rupes kiskomaan kauluksesta makuuhuoneen puolelle...
******************** ******************** ****************** ******** ********* *************** *************** **************** ********** ******** ***************** *************** *************** ************ ********** ( <=sisältää lasten silmille soveltumattoman kuvauksen kohtuullisen kiihkeästä esileikistä)
Akka lämpes jo niin kovin, että rupes siinä päälle kiipeemään. Mä sitte siitä käänsin itseni kyljelleen ja tuumasin:
"en mä nyt jaksa, on ollu niin rankka tuo viikkokin, katotaan huomenna sitte"
Helvata, sehän suuttu ihan oikeesti! Keräs petivaatteensa ja paineli sohvalle nukkumaan!!! Ei puhunu mitään ennen maanantaita, pizzalla tuli sillon viikonloppu elettyä, kun ei toinen kauppaankaan halunnu lähteä...
Edited by - Flugfiske on 19/05/2006 19:45:40