Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 19.05.2006, 10:50
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Muutamia kysymyksiä aiheesta:

Onko ongelma vain silloin, kuin ryyppy on päällä? Ryyppy tippuu pois aika pian näin lämpöisellä kelillä.

Ryyppyläpällä on myös alipaine kello, jolla ryyppyä vedetään pois isommilla kierroksilla. Onko kaikki vivut paikallaan, vai näyttääkö jotain puuttuvan? Kalvo on ehjä, ja kumiputki paikallaan?

Tyhjäkäyntiseoksilla on myös iso merkitys käyttäytymiseen. (kaksi säätöruuvia lähellä kiinnityslaippaa. Ruuvien alla jouset).

Varsinaiset seokset säädetään kaasarin sisältä neuloja nostamalla/laskemalla.

Ja tärkein: Onhan sulla alkuperäinen polttoainesuodatin, josta lähtee paluuputki tankkiin. Varmoja käyntiongelmia / tulvimisia saa aikaan jos paluupiiriä ei ole.

t pasik

Note! This message was posted anonymously!
No hep mun Jeepissä on sähköllä ja pakosarjasta putkella tuleva ryypyn lämmitin ja mekaaninen kaasupolkimella toimiva ryypyn vapautin järjestelmä ja muistaakseni samalla neliasentoinen tyhjäkäynti sydeemi jotka kaikki lähtee pois pööltä, kun moottori on lämmennyt tarpeeksi. Myös alipaineventtili on tyhjäkäyntiin vaikuttava juttu, jo0ka alkaa toimimaan toisella tavalla kun termari aukeaa, mutta sillä ei ole ryypyn kanssa tekemistä.

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

Ai niin ja sitten on vielä sähköllä toimiva tyhjäkäynnin säädin, kylmäkäynnistystä varten.....
No tuntuu pelaavan kaikki vaikka niiden yhteistoiminnasta ei ole oikein pitävää tietoa, arvon Herra, kaikien aikojen mestari, Jeeppien suoranainen "sutenööri" ja sen tietojen ehdoton kuningas

JAMANT varmaan auttaa tilanteesta selviämiseen

Edited by - sjeeppi on 19/05/2006 11:57:50
Vastaa lainaten