Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.05.2006, 07:51
BeGe BeGe ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.04
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Perusasetus

toissa päivänä itse pysähdyin suojatien eteen moottorijarruttaen 35km/h-0 ja päästin suojatien yli kaksi alle kymmenenvuotiasta pyöräilevää tyttöä. No takaa tuleva bussikuski varmaan nukkui ratissa/liian suuri tilannenopeus ja joutui tekemään tiukemman jarrutuksen. No se rupes tööttäilee mulle. Itse avasin ikkunan ja näytin kansainvälistä merkkiä. No ei siinä vielä kaikki tää mogadishulainen kuski soittaa mulle 5 min kuluttua ja rupee haukkumaan ja huutamaan että eikö autokoulussa ole opetettu varomaan busseja. Itse totesin että se on hänen ongelmansa pitää muhun riittävästi turvaväliä ja olla siellä ratissa hereillä. Sitten tää bussikuski totes että mun pitää ennemmin ajaa näiden lasten yli kuin pysähtyä suojatielle. Alueella on lapsivaroitusalue 40km/h nopeusrajoitus. Sitten tää bussikuski uhkaili tehdä musta rikosilmoituksen. No totesin että tee vaikka 10 ilmoitusta että tulen mielelläni poliisi kuulusteluihin toteamaan että perään ajaja on 99,9% aina syyllinen. Ja varsinkin suojatien eteen pysähtymisessä ei paljon kiisteltävää jää. Tämän jälkeen kuski totesi mulle että mitä jos olisin ajanut sinu yli ja sinä kuollu. Tähän loppu mun kärsivällisyys jonka jälkeen päätin soittaa connexille siellä ne rupes aluksi vaittämään vastaan joku ulkomaalainen pomo puolusteli kaveriaan. Sitten tämä connexin pomo väitti että heillä on busseissa rajoittimet 50km/h kun tähän totesin että aika lujaa näyttää linja 53 kehä 3 kulkevan. Kun kerroin tarkemmin miten asia oli niin lupasi pitää puhuttelun bussikuskille. Kyllä kaikkia suhareita tonne kuskeiks pääseekin. Kortti tälläsiltä pitäis ottaa pois.

Vastaa lainaten