Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 18.05.2006, 22:03
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

No tuota tuota... tää nyt vaan on ihan tyhmä kysymys, piruuttani kysyn kuiteskin.

Miks pitää toimiva bensa K-C mennä dieselöimään? Myy se 95E-juopppo pois ja osta valmis tehtaan tekemä diesel tilalle.
Ensinnäkin säästyt tolkuttomalta tekemisen vaivalta(auton arvo EI nouse vaikka sen dieselöit) koska samaa mallia on myös tehtaan tekemänä dieselinä.
Teit sen itse.... ja et säästä yhtään... sori vain mutta näin se on (ellei sitten ole ilmainen täydellinen dieseltekniikan omaava varaosa-auto pihassa seisomassa).

Oikeesti, ei mitään järkeä lähteä tässä tapauksessa rojektiin, ellei sitten kyseessä ole pakonomainen mania tekniikanvaihtoon.

Äkkiseltään tulee mieleen että disukkaan pitää vaihtaa polttoainelinja tankilta koneeseen kokonaisuudessaan, ml. suodatin+ ilmaussysteemi.
koneen kiinnikkeet uusiksi, vaihteiston kiinnikeet uusiksi(samoin jakis), pakoputken kannattimet uusiksi, samoin menee sähköt uusiin puihin koneen osalta... ööh jäähytin pitää muokata disukkaan sopivaksi...

Unohda, sulla menee vaan rahaa ja hermot tuossa.....

Tul vaan mieleen.

(tässä odotellessa että vanhan disukka K-C tulis pajalta jota sitä taas pääsee(siis joutuu) hitsaamaan.....)

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten