Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.05.2006, 09:15
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
quote:Minä olen kyllä ollut cruzin savolaisten kanatassa sijaitsevaan toimipisteeseen varsin tyytyväinen. Palvelu sekä takuut on pelannut ja jos on jotain hässäkkää/ongelmia ollut, niin ne on kyllä hoitunut/hyvitetty minua tyydyttävällä tavalla.
OT taas: Mut tuo malminkartanon mesta ei ainakaan toiminut. Kyllä sä saat sieltä halvalla tavaraa, mut jos tavaran kanssa tulee jotain ongelmia niin takuu ei kyllä todellakaan toimi. Ja olen käynyt jo kokeilemassa oisko homma muuttunut kun ne muutti tuohon hämeenkylään, mut samaa paskaa palvelua siellä edelleenkin on. Se on asiakkaan oma ongelma jos jossain tuotteessa on vikaa. Ei niitä kiinnosta. Jos maksat niille rahaa siitä että ne hoitaa sun puolesta takuunalaisen homman niin silloin homma kait toimii. Multa ne ainakin vinkui rahaa takuukorjauksesta. Ja ainakin vantaan kuluttajaneuvonnassa oli hyvin tiedossa sen firman toimintatapa..

Tuon takia mä ostan kaiken verkkokaupasta. Jos mulla on tuote missä on ongelmia niin siellä ei vikistä siitä että se on mun ongelma vaan ne ottaa tuotteen sinne ja korjaa sen. Ja mikäli osa ei ole kovin kallis niin ne vaihtaa sen samantien uuteen. Ei mitään ongelmaa takuiden kanssa. Ehkä osat ei ole halvimmat, mut palvelussa ei ainakaan ole mitään valittamista. Muinoin ne lähetti postia että virtalähde ei täyttänyt jotain eu standardeja tai jotain. Siitä 3v niin ilmoittelin että mullahan on edelleen tuollainen virtalähde hyllyssä, et kuis tehdään. Vein sinne ja sain tilalle huomattavasti paremman virtalähteen Alkuperäinen oli muistaakseni 300w ja uusi oli 450w..

-- Ensi kesän hittituote on oma rakentelu projekti --

Nerd-O
Vastaa lainaten