Olisin kanssa tullut kokeilemaan hojoa, mutta oli jo tankki ja pa-linjat tallin lattialla... Vedenerotin ja käsipumppukin on hakusessa.
Näin luki Tapuan sivuilla:
Harjoituspäivät 2006: 25/2, 11/3, 1/4, 23/4, 6/5, 20/5, 10/6, 12/8, 26/8, 16/9, 30/9, 14-15/10(yöharjoitus), 28/10, 11-12/11(yöharjoitus), 25/11 ja 9/12.
Onko tuolla ajoja minään muina viikonpäivinä kuin lauantaina (yleensä ei silloin ehdi niin aikaisin)? Eikö heinäkuussa ajella ollenkaan?
HJ 60 -82
Edited by - osilpi on 08/05/2006 13:01:02
|