Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.05.2006, 14:01
ari:n Avatar
ari ari ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 27.01.03
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Onnea vaan niille jotka pääsi ajamaan. Itse jo kosteita unia ajopäivästä nähneenä muuttui painajaiseksi.kun olin laittamassa duunissa lokarin levikkeitä paikalleen kaikki meni ihan ok ->töistä kotiin kiireessä (veren alkoholi laskenut työpäivän aikana vaarallisen alas) ja eikun pensa loppu. noh jerrystä lisää -> olin perkule vetäny siinä samassa jerryn poraruuveilla koriin ja kauhia tatti otassa... no olihan siellä bensiiniä ja ei ku tankkiin-> armotonta starttausta ja ei ketään kotona -> bensasuodatin irti ja ihmettelemään. suodatin oli täynnä mutaa! sinne meni sitten sekin jerryllinen bensaa (ja jerrykannu, missä kaksi reikää pohjassa!
Juoksujalkaa duuniin takaisin ja veneen irtotankki mukaan-> huoltiksen kautta parikytlitraa voimabensaa ja autolle. kaasari nippeleiksi, puhdistus ja kasaus letku kiinni ja peli tulille.

Lähdettiin siinä sitten kulmikseen päin ajelemaan ja koukkaamaan veneenkautta sammutin niin kyykkäs ekankerran venesatamaan -> kaasari auki ja puhdistus-> taas matka jatkui.... kunnes taas! rupes jo vähän niska punottaa, johon tyttäreni sanoi "älä hermoo, kyllä sä sen saat korjattua" helpotti kovasti, otettiin limppaa, ja korjattiin lisää. bensapumppu oli niin täynnä sitä skeidaa, että miten sinne saatto mahtuakkaan! puhdistus/kasaus. samma på kaasari. ja eikun starttaamaan. peli tulille vähän ajoa ja soitto Mr Perkkolle että tuloillaan ollaan. auto toimi kuin unelma kävi nätisti... kunnes SAATANA 2KILSAA JA PELI POIKKI!!! Nyt rupes jo isiä VI**ttaman. joutu sanomaan ekan voimasanan, jonka jälkeen heti sanoin anteeksi tytöltä groteskia käytöstä. hymyiltiin hetki, ja eikun korjaamaan.
Bensaa oli mutta kipinä puuttu. jostain syystä oli cranen sytkä polttanut virranjakajan pyoriän?!?!? Ootteko ikinä kuullu!!! PRKL Eikun sutena B-kauppaan ja uusia 3 kpl Soitto Mr Perkkolle ja vihellettiin peli poikki meidän osalta. pyöriä kiinni ja taas rokkaa. kotion päästiin sitten kun vaihdettiin taas uusi pyöriä, mutta kotiin päästiin.

KYLLÄ VOI NYPPIÄ!!!!

--Bågger och turbo-Volvo rules ok!--
Vastaa lainaten