Näytä yksittäinen viesti
  #44  
Vanha 07.05.2006, 08:48
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Hauskaa oli. Jeeppiä vinssattiin yhden kerran. Mitään ei tälläkään kertaa Jeepistä hajonnut.
Nyt olen tyytyväinen Jeepin etenemiskykyyn ja välityksiin. Taka-akseli pitää vaan saada
vaihdettua, jotta ei pelästy joka narahdusta.

Jeeppi lähtee kesälaitumille Savonlinnan lähistölle jossain vaiheessa. En tiedä pääsenkö
kulmakorpeen seuraavan kerran vasta syksyllä. Jonkin verran sain videota otettua. En ole
ehtinut vielä katsomaan.

Unohtui kiittää kahvista.

Just do it!


Edited by - jappe on 07/05/2006 22:48:19
Vastaa lainaten