Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 06.05.2006, 20:14
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Vanteet meni auton mukana. 15x8" vanteita tuskin saat mistään tai 15x10". Ellei sitten jotain käytettyjä sattuisi tulemaan vastaan.Mulla oli niissä 15x8" peltivanteissa ET aikalailla 0 pinnassa, mikä oli hyvä = 12,5" mahtui hyvin alle ja kääntymään laidasta laitaan. Käytännössä sinulle ainoa vaihtoehto on 16x8" ja siinä ET/offsettia löytyy paremmin (ei enemmän ulos kuin 0 eikä ehkä enemmän sisään kuin tuo +25) Minulla oli +25 muistaakseni niissä aluvanteissa, mutta vain 275/70-16 kumet. 33" löytyy myös 16" vanteelle, mutta sevästi vähemmän ja kalliimmalla.

Koripaikkoja taisi olla lava mukaan lukien 10kpl + lavan alle tarvii vielä yhteen kohtaan korotuksen mittaiset tukipalat (ei kiinnityspaikka kuitenkaan). Korotus oli tehty 70mm paksusta nylon tangosta. Riipukkeet itse tehdyt. Saat myös jyväskylän pojilta Cross4wd:stä korotusosat (www.cros4wd.com). Syylarin laskulle ei tarvi tehdä kuin uudet jatketut kiinnikkeet, alapäähän vähän enemmän, mutta auton peltejä ei tarvi varsinaisesti rälläköidä. Helppo homma kun pysyy miggi ja laikkakone käsissä. Muutoskatsastus ei ollut kovin iso ongelma, kävin etukäteen neuvottelemassa katsurin kanssa (käyttöohjekirjasta löytyi sopiva vertailurengas). Joku voi alkaa nipottamaan vanteiden offsetista ja leveydestä, mutta ei tämä katsuri onneksi



Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten