Viestiketju
:
Kulmakorvessa ajellaan 6.5.
Näytä yksittäinen viesti
#
40
06.05.2006, 17:46
AVRO
Sankari
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Tässä joitain Team Volvo:n kuvia. Olipas taas ajot, vaikka vihreä auto onkin lähes vakio niin silti vakioautoreitillä pari paikkaa oli aika tiukkoja ja jopa yhteen upposkin "tarpeeksi".
Kiitos taas järjestäjille, ajoseuralle, ja vinssiavusta.
Life sucks, then you die...
AVRO
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: AVRO
Etsi kaikki AVRO:n viestit