Näytä yksittäinen viesti
  #40  
Vanha 06.05.2006, 17:46
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Tässä joitain Team Volvo:n kuvia. Olipas taas ajot, vaikka vihreä auto onkin lähes vakio niin silti vakioautoreitillä pari paikkaa oli aika tiukkoja ja jopa yhteen upposkin "tarpeeksi".



















Kiitos taas järjestäjille, ajoseuralle, ja vinssiavusta.

Life sucks, then you die...
Vastaa lainaten