Näytä yksittäinen viesti
  #39  
Vanha 06.05.2006, 17:44
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Hauskaa oli joo,pkle! ku muistikortin lukija hukkas kaikki 50 kuvaa bittiavaruuteen sen kerran kun kamerassa riitti akku loppuun asti

Vastaa lainaten