Ei tahtonut riittää liikevara -76 rangen kytkinpolkimessa, kun on fiatin moottori, kytkin, kytkinkoppa ja työsylinteri. Noo ongelmat vaan lisääntyi ja viaksi paljastui katkennut pääsylinterin jousi. Luulin löytäväni varaosia -74 rangesta mutta siellä olikin vähän erilaiset sisuskalut pääsylinterissä. Jousi oli liian paksu käydäkseen -76 rangen tiivisteen (reiätön) huulien väliin. löytyyköhän näitä jousia/ korjaussarjoja jostain miestenkaupoista?
Sovelsin sitten 142 Volvon kytkinvaijerin nesteen tilalle. Vipusuhteiden pitäis olla aikalailla samat kuin nestekytkimellä, mut ompas aika melekosta voimistelua nyt tuo kytkyttimen käyttö. Vaan eipähän tarvii ilmata
Veto päällä niin pitkään ku paukahtaa
Edited by - nixu on 04/05/2006 22:13:34