Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 04.05.2006, 18:23
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus



Töissä pleissaavat päänvienti köyden juuri tuolla kuvan osoittamalla tavalla paitsi että tuo loppu osan häntää ohennetaan katkomalla punoksia eri pituuksilta jolloin köyden loppuosasta tulee tasaisesti oheneva eilä tuolla lailla "äkkiä päättyvä".

Tokko sillä vinssissä mitään merkitystä on mutta töissä sillä on merkitystä....

Tuo kuvan työkalu, sisältääkö se pujottimen toinen pää tarrraimen joka kiinnitetään köyden päähän vai onko siellä joku koukku.
Teufelberg:llä on noita "kutomapuikkoja" jotka sisältää kierteellä toimivan tarraimen johon köysi kiinnitetään ennenkuin aletaan pleissaamaan köyttä, Älyttömän kätevä kapine. Hiilikuituinen ja kallis, siinä on se "huono puoli"

Mitähän tekis narulla joka ei kestä kuin 5500 kg suoraa vetoa, Testattu töissä vaakalla ja siltanosturilla.......

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten