no nii, ei päivää´ilman tonnin vahinkoa, laatikko olis muuten jo paikallaan. mutta eihän se piru sopinut, kuka pirun amerikaninsinööri on menny keksiin että vetolevyn täytyy olla 350:ssä erilainen, ei sovi uuden laatikon turbiinin pulttijako tohon koneen vetolevyyn, on liian iso jakohalkasija noilla reiillä, onko kellään myydä sopivaa vetolevyä?
no kampuran takatiiviste ja öölipohjantiiviste on nyt vaihdettu, ja uuden jakokettingin laittelin, paikalleen päin vanha tuntu ettei tää ny mikää paha olekaan, ja kädessäpäinkin se oli uuteen verraten "vähä väljempi", mutta sitte ku törkkäs uuden paikalleen niin huomas sen että tais se ollakki pikkasen venähtänyt

, laakereiltaan yms. kone oli vielä kunnossa, ja sylinteritkin näyttää vielä (huom näyttää) olevan käyvät. muutenkin toi kone tuntuu olevan paremmin iskussa kun edellisen pirssin kone, tää ei mm. ole sisältä lainkaan niin pikinen kun jenkkikoneet yleensä, mutta sitten siihen tonnin vahinko osastoon... kannet käteen ja... vittu, toisessa kannessa on ihan semmonen pieni halkeama yhdessä palotilassa venojen välillä, haittaakohan menoa?
ja toisessa on ihan semmonen iso halkeama nätisti silleen imukanavasta esikammion ja palotilan reunaan. toinen kansi oli muuten kiristelty sekalaisella määrällä erilaisia kannenpultteja ja vuoti nestettä viimmeseen sylinteriin, nyt laitetaan hakuseen hyvät rempatut, koeponnistetut kannet, ja se vetolevy ja ja ja...huooh... hyvää vappua vaan juu, kiinnosti kympillä taas
mitä sitte, vituiks se menee kummiski...