Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 29.04.2006, 20:14
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
laatikoillahan on yhteys toisiinsa hammasrattailla ja rattaita pitkin öljyt sekottuu keskenään ajan kanssa, tuskin siitä automaattiöljystä olis ainakaan haittaa...

Note! This message was posted anonymously!
Eiköhän ne kuitenkin ole yhteydessä toisiinsa akselilla, mikä on tiivistetty huulitiivisteellä eli stefalla.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF
ATF:n viskositeetti on niin pieni että laakereihin ja hammasrattaisiin ei välttämättä muodostu riittävää voitelukalvoa.

B-music, psychobilly, rockabilly, trash......it's Batmobilly!

Joo eristytte stefalla tietysti...
Niin ja tuon voitelun puute tuolla atf:ällä hivenen arveluttaa automaatissa tosin on samoja liukulaakereita paljonkin mutta öljyssä on paine toisin kun jokalaatikon roiskevoitelu!
Joten mineraali öljyt jakolootaan ja atf:ät automaattiin kuten on tarkoitettu


Vastaa lainaten