Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.04.2006, 12:41
Teukka Teukka ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 05.07.05
Sijainti: Kajaani, Finland
Perusasetus

Rekisteröitymispakko vaan tänne. Kuvittelen muka joskus lukeneeni nyypiltä jotain asiallistakin kommenttia(tai sitten olen helvetin tyhmä!), mutta pääsääntöisesti ne ovat sotkemassa toisten kaupankäyntiä erittäin terävillä kommenteilla ehkä(lue todennäköisesti) asiasta mitään ymmärtämättä tai sekoittamassa oikeista asioista keskustelevien, jopa ammattimiehenvirkaa toimittavien, lajitovereiden pähkäilyjä. Jos kaikki on kallista ni menee joko kirpparilta osteleen vaikka halpoja kenkiä tai marttaseuran kevätkokoukseen keskustelemaan elämän kalleudesta samanmielisten kanssa. Elämä on kallista sille ei voi mitään. Toinen ostaa polkupyörän joka maksaa 5000€, mun mielestä täysin järjetöntä kun taas vastaavasti itse ostan maastovaunuuni vaikkapas renkaat jotka maksaa 2000€ eikä se ole ollenkaan järjetöntä -minun mielestä, mutta fillaripena varmaan ajattelee että on toikin idiootti kun maksaa renkaista noin paljon!!! Kyllä, fillaripena ajaa sillä 5000€ fillarillaan varmaan joka ikinen päivä, kun taas vastaavasti minä ajan vaunullani ehkä vain sunnuntaisin jos paistaa aurinko, ei tuule eikä ole itikoita. Entä sitten? Kaikki vain valitsevat itse mihin rahansa työntävät ja samoin kaikilla yksilöillä on oikeus mielipiteeseen(no joo, poisluettakoon yöntimot...) -myöskin nyybeillä, mutta niitä ei välttämättä tarvitse esittää täällä vaan niitä voi mietiskellä itsekseen, kotona ja sitten kun oikeen sisuuntuu niin rekisteröityä ja antaa sanatulvan tulla julki hirmuisen kiukun saattelemana ja näin kaikkien tietoon. Mielestäni parempi näin.

Teukka

Edited by - Teukka on 29/04/2006 13:46:32
Vastaa lainaten