Latirin luona oleva pyöreä liitin kytkee moottorin johtosarjan korin johtosarjaan. Siinä muistaakseni ainakin:
* 12 V syöttö koneelle
* Polttoainepumppun syöttö
Punainen johto jää hiukan hämäräksi. Voisiko olla laturin kierroslukusignaalin johto (W-napa)?
Käynnistymättömyyden mahdoillisia syitä:
1) Automaatin varmuuskytkin viallinen (tai valitsin jossain muussa asennossa kuin P tai N)
2) Vialliset tulpat
3) Viallinen puola
4) Viallinen virranjakaja
5) Puolalta puuttuu +-syöttö (esim. virtalukko- tai käyntivirtarelevika)
6) Viallinen jakajan vahvistinyksikkö (sulla ilmeisesti pieni musta)
7) Polttoiainepumppu ei toimi
Todennäköisimmät 3), 5), 6) tai 7). Testaa seuraavasti:
3) Kokeile ehjällä puolalla.
5) Tarkista yleismittarilla, että puolan +-karvassa on jännite kun avain on IGN-asennossa.
6) Kokeile ehjällä yksiköllä.
7) Testaa käyntiinlähteminen käyttämällä ilmamäärämittarin läppää virrat päällä. Lopulta mitattava paine, helpoiten ryyppysuuttimen letkusta.
3), 5) ja 6) selviävät myös, kun otat yhden tulpan irti ja katsot tuleeko kipinää.
Toivottavasti alkaa selvitä. Voin myös lähettää WSM:n pdf:nä,jos tarvetta.
T, Antti
Edited by - Ahosensetä on 27/04/2006 21:05:58
|