Ostin itse joulukuussa myös K-C:n ja olen ollut ostokseeni todella tyytyväinen. Eipä se juuri ketään liikennevaloihin jätä (paitsi talviliukkaalla nelikko päällä), mutta olen luvannut voittaa jokaisen kaverin tuninkihirvitykset varttimaililla, jos vaan saan valita paikan... Työkoneena se kyllä jaksaa ja tuntuu aika jämäkältä. Talvella vietiin n. 1300kg poijunpainoja lavalla. Alkuunsa kyllä hirvitti, mutta ehjänä päästiin perille. Metsähommissa vaan tukit kyytiin ja sahalle!
Ei se perän kitkalukko ole kyllä kaksinen. Metsässä on koeteltu autoa ja kyllä se sieltä pois tuli aivan omin tassuin. Ihan hetken mielijohteestakin lähdin koettamaan ojanylitystä. Oja ei ollut leveä, ja tieto-taito näissähommissa on tullut vaan näitä sivuja selaillessa. Toiseen suuntaan se kampesi ihan hyvin, takaisinpäin ei sitten pitoa ollut ja tässä tulos.

Ja kuten kuvasta näkyy, ei perässä juuri ulosjoustoja ole...
Kilometrejä mittarissa 465000 ja rapiat. Ei juuri kuppaa, pari paikkaa pitää laittaa kun on entinen omistaja kiveen kolhinut ja sit leimalle...
Saapi nähdä mitä tästä vekottimesta irti saa, jahka taas kesä tulee ja "tallista" lumet sulaa...
Nissan King Cab 4x4
>>B-kuppi, A-perse, oikeat tunteet, väärä nainen<<