Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 15.04.2006, 07:36
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.709
Perusasetus

kyllä mulla on toi pakoputken sijoitus sellaisen että jos sen isosti ajaa kurttuun niin tapahtuu jotakin muutakin että kone on viisainta sammuttaa. ja vaikka se oliskin sillai ettei huohotukset pääsis ulos koneesta niin mitä sitten, jos paine kasvais niin suureksi niin kyl se ampuis venttiilikopan päältä korkin joka ei ole kierteellinen.

en usko sen haittaavan vaikka putkeen hiukan kertyiskin huohotuksesta tiivistyvää töhkää, luulis sen haihtuvan aika hyvin. pakokaasujen lämpötila olisi ahtovermeellä oltava mielummin 500 asteen kuumemmalla puolella, ei oo vielä omasta mitattu mutta josskakin muistan nähneeni b-koneesta mitattuja lukemia.

pitänee kokeilla kun tiivistelee pakohormin. ajattelin että laittais huohotusliitännän niin että se on "myötäkarvaan" pakokaasunvirtaus suunta huomioiden, silloin ei pitäis tarvita mitään suuntaisventtiileitä väliin. samalla periaatteella koulun kemian tunneila tehdään vedenvirtauksella alipainetta pulloon.

pitäs vaan tehdä jonkinlainen huohotusilmamäärän mittaus ennen ahtoa ja toinen mittaus sen jälkeen, ei varmaan niin tarkka kuin normaali ohivuotomittaus mutta suuntaa antava kuitenkin.

Vastaa lainaten